Halaman

Selasa, 10 Februari 2015

BERITA TERKINI… MUKTAMAD: ANWAR BERSALAH




INSYA-ALLAH, mungkin inilah TAJUK UTAMA di dalam BERITA di Malaysia dan seluruh dunia yang akan disiarkan pada tengahari nanti.

Sesungguhnya inilah keputusan yang dinanti-nantikan oleh majoriti besar Umat Melayu Islam di Malaysia pada hari ini, tanggal 10hb Februari 2015.

Keputusan ini juga amat ditakutkan oleh Kaum Cina khususnya dalam DAP dan PR(Pakatanharam Rakyat).

Oleh itu, marilah kita sama-sama BERDOA:

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Segala Puji dan Syukur hanyalah kepada-Mu Ya Allah.

Selawat dan Salam kepada Junjungan Kami dan juga Kekasih-Mu iaitu Nabi Muhammad SAW.

YA ALLAH yang Maha Mengetahui dan Maha Mendengar. Hari ini adalah hari Keputusan Akhir Kes Liwat II DS Anwar Ibrahim di Istana Kehakiman, Putrajaya.  

Jika Anwar Ibrahim memang bersalah dalam kes liwat beliau terhadap pembantunya, maka Engkau jadikanlah Panel Hakim dengan sebulat suara membuat keputusan menolak rayuan Anwar, seterusnya mengekalkan beberapa Keputusan Mahkamah sebelum ini yang mensabitkan beliau bersalah meliwat pembantunya itu.

YA ALLAH, Engkau jadikanlah hukuman PENJARA itu adalah tempat yang sebaiknya untuk beliau beristirahat dan bersara daripada tugasan politiknya.

Engkau berikanlah Hidayah kepadanya supaya beliau dapat Bertaubat Nasuha dan meninggalkan perlakuan Maksiat dan Dosa besar itu, dan dosa-dosa lain.

Engkau kurniakanlah juga  kesihatan yang baik kepadanya, supaya beliau dapat bertaubat dan beribadat dengan tenang dan tekun, tanpa gangguan samada daripada Rakyat, Kawan atau Lawan beliau.

YA ALLAH, jika Anwar Ibrahim memang tidak bersalah dalam kes liwat ini, sesungguhnya kami memohon kepada-Mu supaya Engkau MATIKANLAH Watak Anwar Ibrahim daripada Pentas Politik dalam negara Malaysia ini.

Kerana sesungguhnya Watak Brother Anwar Bin Ibrahim serta konco-konconya telah memainkan peranan dan asbab yang besar dalam serangan beliau bersama kaum lain untuk menjatuhkan serta menghancurkan Kuasa Politik MELAYU ISLAM, seterusnya menggugat kedudukan Agama Islam dan Bangsa Melayu di negara Malaysia yang tercinta ini.

Jika Engkau tidak mematikan Watak Politik Brother Anwar Bin Ibrahim dengan segera, kami takut kami tidak mampu menahan tindakan beliau bersama DAP dan Pakatanharam Rakyat serta Golongan Kafir Laknatullah yang sentiasa meningkatkan provokasi dan tindakan mengggangu gugat serta menyerang Agama Islam dan Bangsa Melayu dengan pelbagai cara.

Dalam pada itu, Engkau berikanlah kekuatan kepada kami serta satukanlah hati kami dalam perjuangan menentang musuh Engkau dan musuh kami dalam memperkasakan Agama Islam di Malaysia khasnya dan global amnya.

Sesungguhnya kami semua berserah kepada Engkau Yang Maha Berkuasa lagi Maha Bijaksana.

Amin Ya Rabbal Alamin.


KUMIM


Tiada ulasan: