Halaman

Khamis, 24 Oktober 2013

ANCAMAN TERKINI TERHADAP ISLAM DAN MELAYU DI MALAYSIA…..

Persidangan proses Universal Periodic Review - Semakan Berkala Sejagat berkaitan isu hak asasi manusia di Malaysia oleh Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (UNHRC) di Geneva, Switzerland akan berlangsung esok 19 ZulHijjah 1434 bersamaan 24 Oktober 2013.

Beberapa NGO di Malaysia yang pro kebebasan tanpa batas dan hak asasi melampau telah menubuhkan sebuah pakatan sesama mereka dengan sokongan dan bantuan beberapa NGO dan badan asing telah mengemukakan beberapa tuntutan terhadap Malaysia dalam sidang ini.


Keterangan untuk mudah difahami oleh semua BANGSA MELAYU DAN ISLAM di Malaysia:

Pada 24 Oktober 2013, satu persidangan di bawah Pertubuhan Bangsa2 Bersatu(PBB) akan diadakan di Geneva, Switzerland… berkenaan Hak Asasi Manusia.

Jadi, puak2 NGO Hak Asasi di Malaysia, majoriti adalah berkiblatkan kepada Agenda Kristian dan Kebebasan Tanpa Batasan. Majoriti Kristian di Malaysia adalah Kaum Cina. Majoriti Kaum Cina yang Melampau adalah dalam Parti DAP. DAP adalah Parti yang lebih dominan dalam Pakatan Pembangkang. Oleh itu,  Puak NGO-NGO Hak Asasi (boleh juga dikenali sebagai NGO Kafir atau NGOK) di Malaysia adalah dikuasai oleh Orang-orang Kafir yang mendapat sokongan daripada Pakatan Pembangkang(PR), juga NGO Kafir sejagat,  serta Badan2 Asing.

Pada Persidangan ini, Puak-puak NGOK nak bagi laporan kepada PBB tentang pelbagai isu yang banyak tidak diselesaikan oleh Kerajaan Malaysia(UMNO=ISLAM &MELAYU), KERANA PADA MEREKA, DASAR KERAJAAN MALAYSIA BANYAK TIDAK MENYEBELAHI KEPADA NGOK DAN DAP.

Kesimpulannya, NGOK nak beritahu masyarakat Dunia bahawa UMNO(ISLAM+MELAYU) menindas agama dan kaum lain, menyekat kebebasan agama lain, menyekat kebebasan seks yang dikehendaki oleh kebanyakan puak Kafir, menyekat hak sama rata antara agama dan kaum. Mereka ingin masyarakat dunia melalui PBB menekan Kerajaan Malaysia memenuhi pelbagai tuntutan mereka. 

Semua ini boleh mengancam Kuasa Politik Melayu(UMNO) serta Kedudukan Agama ISLAM di Malaysia jika Bangsa MELAYU sendiri tidak menyekat ancaman2 oleh Puak NGOK dan DAP ini. NGOK dan DAP semakin berani kerana tiada halangan daripada PAS, malah sentiasa mendapat sokongan padu daripada PAS, kerana PAS inginkan UNDI Kaum Cina dan Kristian dalam PRU.

Lihatlah fakta sebelum PAS bersama DAP dan PKR dalam Pakatan Pembangkang, Puak NGOK, Cina dan DAP tidak berani mengancam Hak2 ISLAM dan MELAYU, kerana PAS sering berada di hadapan UMNO jika sesuatu isu yang melibatkan Agama ISLAM dan Kepentingan Melayu cuba dicetuskan oleh Kaum Cina dan India. Tetapi, selepas ‘Pernikahan Haram’ dengan DAP dan PKR…. PAS sudah lari daripada Perjuangan Islam, PAS menjadi TERAMAT DAYUS, PAS sedang menjadi PENGKHIANAT dan PETUALANG kepada ISLAM dan Bangsa MELAYU sendiri.(Banyak lagi Kepincangan dalam Parti PAS yang perlu didedahkan)

Justeru, marilah semua BANGSA MELAYU DAN ISLAM yang cintakan A.BA.TA(Agama, Bangsa dan Tanah air) BERSATU dan Bergerak seiring dengan NGO-NGO Islam dan Melayu untuk membentuk satu KETUMBUKAN yang boleh memperkasakan Agama ISLAM dan Bangsa MELAYU. Kita juga mampu memperkasakan UMNO dengan Pemimpin2 yang lebih berjiwa Melayu yang menegakkan Perjuangan A.BA.TA.

Bangsa MELAYU adalah WAJIB menjaga UMNO, kerana UMNO adalah parti dominan dalam Barisan Nasional yang sedang memerintah Malaysia, yang menjaga Bangsa Melayu dan Agama Islam… walaupun kita membenci sesetengah Pemimpin UMNO, kita tidak boleh menolak Parti UMNO. Kita juga TIDAK BOLEH menyokong PAS dan Pakatan Rakyat, kerana PAS bukanlah Parti Dominan dalam PR. PAS adalah umpama Budak Suruhan atau Keldai Tunggangan kepada DAP dan PKR yang ingin merampas Kuasa POLITIK daripada Orang MELAYU ISLAM(UMNO), untuk mengukuhkan lagi kuasa Ekonomi Kaum Cina, seterusnya menjadi pemilik Negara Malaysia.

Jika BANGSA MELAYU masih alpa, tidak mustahil Tanah Melayu(Malaysia) akan menjadi Singapura kedua dari segi Politik(akan dikuasai oleh Cina Pelampau DAP), serta umat Melayu Islam akan menjadi seperti di Indonesia yang beragama CACA MARBA, serta Kristian sebagai agama rasmi Tanah Melayu…. NA’UZUBILLAH.

BANGKITLAH BANGSAKU DARI LENA
BANGKITLAH BANGSAKU DARI ALPA
BANGKITLAH BANGSAKU DARI TIPU DAYA
BANGKITLAH BANGSAKU DENGAN PENUH PERKASA
BERSATU DAN BERJIHAD, MENYANGGAH  MUSUH DURJANA.

ALLAHUAKBAR.



KUMIM(Kami Ummah Melayu Islam Malaysia)


Untuk info detail;
http://zul4kulim.blogspot.com/2013/10/jihad-muslim-upro.html

Tiada ulasan: