Halaman

Sabtu, 19 Oktober 2013

UNDILAH PEMIMPIN DEMI A.BA.TA



HARI INI, SABTU, 19 OKTOBER 2013.. ADALAH HARI YANG PENTING DAN KRITIKAL KEPADA PARTI KERAMAT ORANG MELAYU(UMNO), Kerana akan berlangsungnya Persidangan UMNO Peringkat Bahagian  serta PEMILIHAN JAWATAN Utama bagi peringkat Bahagian dan juga Peringkat Pusat yang melibatkan Jawatan 3 NAIB PRESIDEN dan Ahli Majlis Tertinggi.

Justeru, kepada semua perwakilan yang melibatkan 146,000 orang dari peringkat Cawangan akan membuat PILIHAN DENGAN BIJAKSANA, Buangkan rasa takut dan segan kepada Calon2 Tertentu.... Pilihlah kerana ALLAH, Pilihlah CALON2 yang BERJUANG Demi A.BA.TA(AGAMA ISLAM, BANGSA MELAYU dan TANAH AIR MALAYSIA) Yang Tercinta.

Sekarang BUKAN lagi masa untuk menjaga hati Musuh2 MELAYU dan ISLAM(terutamaKaum Cina dan Kristian), mereka telah menterjemahkan secara terang dan jelas siapakah sokongan mereka dalam PRU 13 yang lepas.... dalam mereka kalah pun , macam2 tuntutan dan provokasi yang telah mereka buat demi kepentingan bangsa Cina, Kristian dan para Penjenayah.

Sekarang adalah masa untuk MENYATUKAN KEPIMPINAN DAN AHLI UMNO, SERTA BANGSA MELAYU  Yang BERJUANG DEMI ABATA.

Semoga Calon-calon yang BERJIWA MELAYU, KOMITED, BERANI & KONSISTEN dalam MEMPERJUANGKAN AGENDA MELAYU & ISLAM DEMI KEREDHAAN ALLAH, akan beroleh KEMENANGAN yang Cemerlang bagi membolehkan mereka bersama-sama Presiden dan Timbalan Presiden UMNO  mencorak dan menyusun strategi  pentadbiran Malaysia yang lebih kearah pemerkasaan BANGSA MELAYU & ISLAM dalam semua aspek kehidupan untuk Dunia dan juga Akhirat… INSYA-ALLAH

(KUMIM)

Tiada ulasan: