Halaman

Jumaat, 13 Disember 2013

MAT SABU SYIAH???




Pendedahan yang telah dibuat oleh KDN pada 12/12/2013 tentang penglibatan Mat Sabu dalam kegiatan Syiah sememangnya amat dialu-alukan oleh majoriti umat Islam di Malaysia.

Antara yang paling menyokong tindakan KDN adalah Pemimpin, Ahli dan Penyokong PAS yang TULEN (khususnya yang Pro-Ulama). Mereka bukan sahaja mahukan KDN buat pendedahan, tetapi terus mengambil tindakan terhadap Mat Sabu dan penganut-penganut Syiah selepas terkumpul semua bukti mengikut perundangan.  Mereka ingin TG N.Aziz kotakan janji untuk memecat mana-mana pemimpin atau ahli PAS yang terbukti terlibat dengan ajaran Syiah.

Golongan PAS yang Pro-Ulama sememangnya sedar dan tahu penglibatan Mat Sabu dalam Syiah, tetapi mereka tidak dapat ‘memecat’ Mat Sabu kerana Mat Sabu telah diberi ‘kekebalan’ oleh beberapa spesis ‘Ulama PAS yang jahat dan munafik’, yang masih menjadi Pemimpin dan ‘Idola’ dalam PAS.

Dan MASALAHnya, TG N.Aziz sendiri yang ‘SPIN’ otak rakyat dalam media, telah mempersoal, mempertikai dan menempelak hasrat KDN, khususnya DS Ahmad Zahid Hamidi yang ingin memerangi Syiah di Malaysia. Bukannya untuk sama-sama dengan KDN atau UMNO dalam memerangi gerakan Syiah khususnya dalam PAS, tetapi masih dengan ‘angkuh dan perasan terlebih alim daripada ulama lain’, asyik nak ‘berkeluk-kelak’ dan spin dengan perkara-perkara lain daripada menuju kepada perkara pokok iaitu nak ‘Perangi Syiah’..(Dengan kata lain asyik nak salahkan UMNO(yang dimaksudkan Nasionalis Sekular yang lebih MENIPU daripada Syiah). Kalau TG dah ‘SPIN’, anak murid(penyokong tegar) lagi lar bertambah ‘SPIN’.

‘Ulama PAS yang jahat dan munafik’ telah terhutang budi kepada Mat Sabu, dan menjadikan Mat Sabu sebagai ‘jambatan’ antara PAS(yang Pro Anwarisme, Sekular dan Liberalisme) dengan PKR serta DAP, dalam MENAGIH UNDI POLITIK daripada Puak Cinabeng(Pelampau Cina), Kristian dan Kafir Laknatullah – demi merealisasikan IMPIAN BERSAMA MEREKA untuk menjatuhkan KERAJAAN UMNO/BARISAN NASIONAL (Yang ditunjangi oleh MELAYU ISLAM). Sebab itulah juga Mat Sabu menang JAWATAN TIMBALAN PRESIDEN PAS dalam Pemilihan baru-baru ini. Mereka lebih pentingkan UNDI CINABENG dan KAFIR daripada UNDI MELAYU ISLAM yang menjadi Majoriti Senyap(Pengundi yang tidak suka berpolitik, samada kepada UMNO, PAS atau PKR).

Lantaran itulah, pendedahan Syiah oleh KDN telah ‘dipermain dan diperlecehkan’ oleh media-media yang pro pembangkang serta sebahagian pemimpin pembangkang yang anti MELAYU ISLAM. Ini boleh menyebabkan ahli PAS serta penyokong yang tidak mendapat ‘pendedahan maklumat yang sebenar’ menjadi lebih keliru, bingung dan semakin marah kepada UMNO/BN.

Justeru, Wahai PENCINTA MELAYU ISLAM, marilah kita bersama-sama menyokong tindakan  yang boleh menjaga KEDAULATAN ISLAM (Ahli Sunnah Wal Jamaah) serta terus MEMPERKASAKAN KUASA POLITIK MELAYU ISLAM YANG MASIH DIKUASAI OLEH UMNO DAN BARISAN NASIONAL. Dan juga terus BERSATU untuk meng’AJAR’ dan ‘membuang’ mana-mana pemimpin sama ada dalam UMNO atau PAS yang tidak ‘BERJIWA MELAYU ISLAM’.










(KUMIM)





Tiada ulasan: