Halaman

Jumaat, 29 November 2013

MALAYSIA SEDANG MENJEJAKI LANGKAH PALESTIN?


ADAKAH MALAYSIA AKAN MENJADI SEPERTI PALESTIN???

TIDAK MUSTAHIL!!!!

Selepas Solat Jumaat tadi, ada satu Ceramah Ringkas serta Pungutan Derma(Cakna Palestin).  Ceramah itu disampaikan oleh salah satu NGO yang prihatin terhadap Rakyat Palestin, iaitu Pertubuhan Cakna Palestin(Palestine Care International) yang berpengkalan di Kelantan serta digerakkan oleh Aktivis-aktivis Cakna Palestin serta sebahagian Pimpinan PAS…  TAHNIAH.

Ceramah tadi amat bagus dan penting kepada Umat Islam di Malaysia, khususnya para jemaah yang setia menunggu selepas Solat Jumaat tadi. Sekurang-kurangnya kita dapat mengetahui serba sedikit tentang penderitaan saudara Islam kita di Palestin, juga antara sebab-sebab Penaklukan Palestin oleh Israel(Yahudi Laknatullah).

Selain daripada sejarah Palestin yang panjang sejak zaman berzaman di antara Orang Islam, Yahudi dan Kristian, maka sejarah moden di Palestin telah bermula secara rasmi pada 2 November 1917, melalui satu Deklarasi Balfour yang menyokong British bagi membentuk negara Yahudi di Palestin. Semenjak itu bermulalah Perancangan, Pergolakan, Penaklukan dan Kezaliman Yahudi Laknatullah terhadap Umat Islam di Palestin sehingga hari ini, iaitu selama 96 tahun, yang tidak dapat kita ramalkan bilakah penderitaan Rakyat Palestin akan berakhir.

Pihak Zionis Israel telah secara rasmi menguasai Jerusalem, Tebing Barat dan Semenanjung Gaza di Palestin pada Januari 1967 selepas Arab kalah dalam Perang Arab-Israel… BAYANGKAN… TEMPOH 50 TAHUN telah diambil oleh Israel untuk menguasai sebahagian Wilayah Palestin(ARAB).

Di antara intipati yang telah disampaikan oleh Penceramah tadi(yang merupakan salah seorang pemimpin Pemuda PAS) ialah sebahagian faktor kejatuhan dan kezaliman berterusan di Palestin adalah kerana terdapatnya konspirasi atau kerjasama di kalangan pemimpin Palestin (Arab) yang menjadi EJEN atau BARUA pihak Yahudi(Israel).

PERSOALAN???

APAKAH PERSAMAAN MALAYSIA DENGAN PALESTIN?

DI PALESTIN = 50 TAHUN…. TEMPOH UNTUK PUAK ZIONIS DAPAT MENGUASAI SECEBIS WILAYAH PALESTIN, SEKARANG SEMAKIN MELUAS PENGUASAAN ZIONIS WALAUPUN ISRAEL TERAMAT KERDIL BERBANDING DENGAN WILAYAH ARAB.

DI MALAYSIA = TAK SAMPAI 5 TAHUN… SUDAH NAMPAK KESAN PENGUASAAN POLITIK GOLONGAN KAFIR LAKNATULLAH.

SELEPAS TERJALINNYA PAKATAN HARAM RAKYAT DI ANTARA PARTI PEMBANGKANG IAITU PAS, PKR DAN DAP.

KINI, TELAH TERANG LAGI BERSULUH…
PAS SUDAH MENJADI BARUA ATAU PINTU MASUK KEPADA KAFIR LAKNATULLAH YANG MENYUSUP MASUK MELALUI PARTI DAP DAN PKR, DALAM MENJATUHKAN KUASA POLITIK ORANG MELAYU ISLAM (UMNO) DI TANAH MELAYU /MALAYSIA.

TERDAPAT BANYAK ISU SENSITIF BERKAITAN ISLAM DAN MELAYU TERUTAMA SELEPAS PRU 2008, YANG GAGAL DIPERTAHANKAN OLEH PAS DEMI MENJAGA HATI DAP DAN PKR UNTUK MENDAPAT UNDI GOLONGAN KAFIR DALAM PILIHAN RAYA… SEHINGGA UMNO PUN SEAKAN GAGAL MEMPERTAHANKAN HAK MELAYU ISLAM KERANA TAKUT UNDI KAFIR AKAN LARI KEPADA PAKATAN HARAM PEMBANGKANG ITU.

JUSTERU, WAHAI PENCINTA MELAYU ISLAM, MARILAH KITA BERSATU UNTUK TERUS MEMPERKASAKAN KUASA POLITIK MELAYU ISLAM YANG DITUNJANGI OLEH PARTI UMNO.

SESUNGGUHNYA PARTI UMNO DAN PAS MASIH RELEVAN KEPADA ORANG MELAYU ISLAM.

KITA TIDAK BOLEH BUANG UMNO ATAU PAS KALAU KITA BENCI KEPADA SEBAHAGIAN PEMIMPIN UMNO & PAS  YANG KORUP dan MENJADI 'PENJILAT' atau BARUA kepada MUSUH MELAYU ISLAM(Kristian dan Yahudi serta Puak Pelampau Cina dan India dalam DAP, PKR dan NGO2) .

APA YANG UMNO & PAS BETUL, KITA SOKONG DAN TERUSKAN… DAN APA YANG UMNO & PAS TAK BETUL, KITA BUANG ATAU PERBETULKAN…

AMBILLAH PERSAMAAN, BUANGKAN PERBEZAAN…

APA YANG PENTING, KITA(Pemimpin Bawahan UMNO & PAS, NGO Melayu Islam serta Rakyat Melayu Islam) BERSATU, seterusnya KITA 'AJAR' Pemimpin2 berkenaan, samada UMNO atau PAS.

HAKIKATNYA, pada hari ini, dengan pelbagai SERANGAN MUSUH-MUSUH terhadap kuasa POLITIK MELAYU ISLAM, maka…

UMNO & PAS WAJIB BERSATU….  DI BAWAH BARISAN NASIONAL.

TETAPI TIDAK BOLEH DIBUBARKAN DAN WUJUDKAN SATU PARTI LAIN.

UMNO DAN PAS KENA KEKALKAN IDENTITI MASING-MASING…
PAS BOLEH JADI PELENGKAP KEPADA UMNO, UNTUK 'CHECK AND BALANCE'… DEMI KELANGSUNGAN KUASA POLITIK, EKONOMI DAN SOSIAL ORANG MELAYU ISLAM… SETERUSNYA MEMPERKASA DAN MENDAULATKAN ISLAM DI MALAYSIA KHASNYA DAN GLOBAL AMNYA… INSYA-ALLAH.

ALLAHUAKBAR… ALLAHUAKBAR… ALLAHUAKBAR…


(Kepada Pencinta Melayu Islam, sila 'LIKE' ... 
https://www.facebook.com/kumim.abdullah?hc...  ‎)

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bah. pertama:

Sebenarnya seluruh umat Islam, di seluruh dunia terutamanya NEGARA ISLAM yg. kaya minyak-gas, termasuk Tanah Melayu kita ini, mahu di'KECIL'kan dlm. pembunuhan beramai (GENOCIDE), di mana, pelbagai jenis senjata nuclear dan biologi, termasuk pelbagai jenis bakteria utk. menyebabkan wabak penyakit, dicipta oleh Israel (serta sekutu Illuminati Baratnya) - di http://www.globalresearch.ca/israels-secret-nuclear-biological-and-chemical-weapons-nbc/5352454, Israel’s Secret Nuclear Biological and Chemical Weapons (NBC), By Manlio Dinucci, Global Research,

Illuminati ini juga disyaki diKETUAI pemimpin dan jutawan-jutawan paling berkuasa lain di Barat-Israel termasuk Soros, Adelson (yg. ingin bom dgn. nuklear ke atas Iran), Rockefeller, Rothschild, Bloomberg dsbnya, serta Obama/Bush-Cameron/Blair-Sarkozi/Hollande/Fabius-Merkel-Netanyahu-House of Windsor (Queen Elizabeth juga dikenali sbg. "Ratu Israel"), yang ingin menubuhkan satu K'jaan Dunia Syaitan di bawah New World Order (NWO), berpusat di London, di mana tuhan mereka sebenarnya ialah Syaitan (lihat di http://vigilantcitizen.com/hidden-knowledge/the-order-of-the-illuminati/, The Order of the Illuminati: Its Origins, Its Methods and Its Influence on the World Events, Dec 12th, 2012)., tapi bertopengkan agama Yahudi-Kristian Zionis.

Sebab itu jugalah NGO-NGO Yahudi-Kristian Zionis dr. Israel-Barat, makin mensasarkan pelarian Islam, terutamanya pelarian Syria yg. sebenarnya termasuk pelarian Islam Palestin dan Iraq, kononnya utk. di’bantu’ – tapi saya syaki utk. DIMANDULkan atau DIRACUN dgn. pelbagai penyakit, di samping anak-anak yatim piatu pelarian Islam disasarkan utk. diMURTADkan, serta dipergunakan utk. bahan eksperimen kimia, sindiket organ/pornografi/pelacuran/Pedofilia (sedangkan pelarian Kristian diberi perlindungan sempurna di Barat). Lihat berita Yahudi Zionis Jerusalem Post (JP) ‘bersorak’ tentang NGO Israel ini “memberi makan” (feeding) pelarian Islam Syria – di http://www.jpost.com/Middle-East/Israeli-group-quietly-feeding-Syrian-refugees-in-Jordan-329385, Israelis are, feeding Syrian refugees in Jordan, but in secret , By JTA 10/22/2013.
Juga satu lagi disyaki NGO Yahudi Zionis, iaitu Yank Barry Foundation (bekas penjenayah berkaitan Mafia – tetapi menggunakan nama Muhamamd Ali yg. telah lama sakit Parkinson, dr. sebelum NGO itu ditubuhkan) “memberi makan” pelarian Islam Syria di Bulgaria, http://www.prnewschannel.com/2013/11/13/jewish-humanitarian-philanthropist-yank-barry-frees-50-syrian-refugees-in-bulgaria/, Jewish humanitarian, philanthropist Yank Barry frees 50 Syrian refugees in Bulgaria, PR NewsChannel, November 13, 2013; dan http://news.nationalpost.com/2012/04/15/yank-barry/, The world according to Yank: Montrealer with checkered past gets Nobel nod, or does he?, Joe O'Connor, 15/04/12.

Lihat lagi disyaki projek KEMANDULAN besaran Bumiputera Dunia ‘Ketiga’/Dunia Islam, melalui ‘vaccine’ di http://smirkingchimp.com/thread/richardgale/31449/death-by-vaccination-the-gates-foundation-and-the-new-eugenics, Death by Vaccination: The Gates Foundation and the New Eugenics, by RichardGale , September 22, 2010.

Sebab itu jugalah saya syaki kenapa PEMIMPIN/BIJAK-PANDAI/RAKYAT dr. umat Islam/Melayu adalah MAJORITI, ditimpa mcm-mcm penyakit. kemalangan, jenayah dan bencana, di Malaysia ini? Kita bukan nak menyoal Takdir, namun angkara JAHAT pd. mangsa dan keluarga mereka, tidak boleh dibiarkan terlepas dlm. Islam - lihat suntikan kimia utk. menyebabkan kanser/sakit jantung/racun di http://www.globalresearch.ca/the-cia-has-attempted-to-assassinate-50-foreign-leaders-including-chavez/5326864, The CIA has Attempted to Assassinate 50 Foreign Leaders Including Chavez, Global Research, March 15, 2013; dan http://imeu.net/news/article0024562.shtml, Israel's History of Assassinating Palestinian Leaders, The IMEU, Nov 6, 2013!

Makcik Sambal Belacan.

Tanpa Nama berkata...

Bah. Kedua:

Sebab itu kita harus memberi kerakyatan segera pd. pelarian ISLAM Rohingya, selatan Thailand (yg. ganjilnya makin ramai pendatang Buddha Thailand menetap kat Kedah), Mindanao dan juga dr. Palestin dan Iraq. Tapi pastikan mereka benar-benar Islam, melalui pemantauan JAKIM/JAWI/YADIM. Kitakan NEGARA ISLAM, yg. harus membantu sesama Ummah - pedulikan GERTAKAN "demokrasi" Barat-Zionis si KAPIR Musuh Islam/Melayu dr. DAPBANGKAI/PKR (bersama sekutu PAP-Barat-Israel mereka)!

Bahkan kat Barat, rejim-rejim Kristian Zionis (tapi kononnya mereka 'sekular' - pala hotak PENIPU!) sekrg begitu agressif MELAMBAKkan seramai pelarian Kristian secara SAH dan SELAMAnya, dr. negara-negara Islam yg. mereka serang dgn. BUAS spt. di Iraq, Mali, Syria,Libya; Mesir dsbnya, utk. merompak kekayaan minyak-gas Dunia Islam kerana Barat hampir BANGKRAP! Kalau pelarian Islam, diberi penempatan sementara dan akan dihantar balik bila dah aman kononnya - tidak spt. dulu lagi, kerana rejim-rejim Barat Kristian Zionis sedar yg.pelarian Islam tidak akan mengundi parti mereka lagipun. Cthnya di Jerman, bukan hanya pelarian Kristian dr. Syria, Mesir makin dsbnya ditingkatkan (tak minta pun kebenaran parti pembangkang), tetapi puak Kristian Katolik/Zionis fanatik dr. Poland dan Rusia, makin meningkat - utk. MENUMBANGkan kekuatan umat Islam Turki (yg. mendpt. kerakyatan hanya selepas berdekad menjadi hamba-abdi di Jerman ini - itupun melalui anak-anak mereka).

Di Israel juga, PENJAJAH GANAS Yahudi yang asyik membunuh, memenjara dan menindas BUMIPUTERA Islam Palestin, termasuk dengan memberi kerakyatan kpd. jutaan imigran Yahudi dan Kristian Zionis, untuk MENGECILKAN jumlah umat Islam Bumiputera Palestin, dan memberi hak istimewa termasuk perumahan dan pendidikan, untuk bangsa Yahudi dari askar (yang tiada Bumiputera Islam Palestin) – tidak juga dihentam si pencinta “demokrasi dan hak asasi manusia” dari Barat (bahkan Israel si penjajah ganas ini adalah sekutu kuat si Barat hipokrit durjana)!

Dan rejim Cina PAP ditaja MOSSAD-CIA-MI6, untuk tawan S'pura dari TANAH MELAYU; juga telah beri kerakyatan dgn kpd jutaan imigran yang bukan pekerja/pelarian pun, dari bukan Islam Cina dan Kristian untuk MENGECILKAN terus jumlah dan MENINDAS umat Islam/BUMIPUTERA Melayu, juga dibela oleh sekutu kuatnya, si Barat-Israel. Bahkan polisi mengambil jutaan imigran bukan Islam ke Singapura, ini ditiru dari Israel - sekutu kuat rejim penjajah Cina ini - lihat di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, Wednesday, September 2, 2009!

Makcik Sambal Belacan.