Halaman

Jumaat, 27 Mac 2015

PAKATAN RAKYAT(PR) ADALAH PENGANUT TEGAR AMALAN LUAR TABIE

Walaupun dah tahu bahawa Amalan Luar Tabie itu adalah Tidak Normal dan salah di sisi Agama Islam serta Undang-undang, tapi demi kasih sayang yang membara dan ingin menjaga hubungan intim yang sudah lama terjalin, maka Pemimpin dan Penyokong Pakatan Rakyat (PKR, DAP dan PAS) tetap melakukannya samada secara sembunyi atau pun secara terbuka. Mereka saling restu merestui, kekadang secara sukarela dan kekadang secara paksarela.



Bermula dengan kes Pemimpin Teragung mereka, kini amalan itu semakin merebak dan menjadi ikutan hampir semua peringkat Pimpinan dan Penyokong ketiga-tiga parti dalam PR tersebut.

TERBARU, parti yang sentiasa memusuhi Islam dan Melayu, iaitu DAP telah membuat pengisytiharan dengan menjatuhkan Talak(melafazkan cerai) hanya kepada Haji Hadi yang merupakan Presiden PAS. Senario ini adalah seumpama Sang Suami yang marahkan Sang Isteri, tapi telah melafazkan cerai terhadap Pak Mertuanya. (Tidakkah ini salah satu Amalan Luar Tabie?)



Ini adalah lanjutan daripada ISU HUDUD yang diperjuangkan oleh Parti PAS, bukan oleh Haji Hadi seorang.

Semoga dengan TENTANGAN secara TERBUKA oleh DAP, PKR dan rakan sekutu Kafir Laknatullah (termasuk MCA, Gerakan & MIC) ini akan memberi KEKUATAN kepada Golongan Ulama’ dalam PAS untuk BERSATU dan meneruskan Agenda HUDUD, tidak lain HANYALAH KERANA ALLAH SWT.

Ketika inilah Pemimpin & Penyokong Ulama’ PAS boleh Mengenali dan Menilai siapakah KAWAN, siapakah LAWAN yang sebenarnya, termasuklah siapakah Golongan JUHALAK dan BARUA yang menyusup dalam Saf Kepimpinan PAS yang ingin menJAHANAMkan Parti PAS dari dalam. (Majoriti Pemimpin UMNO menyokong HUDUD yang diperjuangkan oleh PAS)




Ketika inilah juga Golongan Ulama’ PAS dan juga Pemimpin UMNO patut membuat Penilaian Semula dan memberi Penekanan terhadap Agenda Penyatuan ISLAM & MELAYU.

NAMUN, apa yang DITAKUTI adalah Pemimpin Ulama’ PAS sendiri yang TERLAJAK AMALAN LUAR TABIE…. Iaitu mereka akan TUNDUK kepada Golongan JUHALAK & BARUA dalam PAS… Tarik Hand Brake daripada meneruskan HUDUD,.. seterusnya  MEMAAFKAN dan kembali Menjalinkan Hubungan Intim dan BERMANJA MESRA dengan DAP….. NA’UZUBILLAHIMINZALIK.

     " SAYANGILAH ISLAM DAN MELAYU KITA "

(Kumim)



Tiada ulasan: